lördag 12 mars 2011

Provat allt!

Tack för alla tips jag fått! Nu har jag käkat kokosolja:), handlat probiotika på apoteket, vilat, sovit, ätit mängder av vitlöksklyftor(så ingen vill vara nära mig), hinkat i mig mängder av vätska och färskpressad juice! Tyvärr har inget hjälpt än så länge, men jag hoppas........!Inte ens en ynka promenad har det blivit i dag utan bara viloläge......fy fasen vad trist!

Jag är inte van att vara stilla många sekunder i taget...Dessutom har jag naturligtvis sett ovanligt många löpare springa förbi:( BARA ATT GILLA LÄGET.....som min kära man brukar säga. Ja visst jag har inget val än att foga mig efter vad kroppen säger, men mitt tålamod börjar naggas lite i kanten nu! Men för mig gäller det att nu ta det riktigt lugnt och se till att bli 100% frisk och dessutom det allra viktigaste är såklart att min lilla bebis i magen mår bra!

Morgondagens spinning har jag naturligtvis fått lämna bort till en kollega...gråter inombords....

Nu ska jag inte plåga er med mera snor och hosta-finns liksom inte så mycket att skriva om så....håll tummarna för att bacillerna försvinner snart!

2 kommentarer:

  1. Krya på dig tjejen! Lider med dig aldrig.. kul att vara sjuk :(

    SvaraRadera
  2. Vad tråkigt att läsa att du varit sjuk så länge.. Hoppas du blir bättre/BRA snart!! Och GRATTIS till lilla bebisen i magen!!! Försökte skriva för nån vecka sen, men det gick inte fram.
    För övrigt så måste jag säga att jag saknar dina spinningpass galet mycket!! Jag har kört spinning på en del andra gym i Linköping, som inget av dom kan jämföras med dina. Men att va på andra sidan jorden och inse att spinningpassen inte ens kommer NÄRA dina, visar att dina pass verkligen är i en klass för sig!! Så hoppas du bli bättre snart, är säkert många fler än du själv som saknar att ha dig på instruktörscykeln ;)
    Ha det fint! //Claudia

    SvaraRadera