fredag 4 mars 2011

Att suga musten ur benen....

Det var precis vad jag gjorde denna fredagmorgon. Efter rätt många spinningpass i veckan så var det så dags för min korta, men intensiva 30 minutersklass på morgonen. Jag bjöd på nästan bara stående backar i olika typ av lutning och tempo......fy fasen....det blev tufft, men härligt! Full av nöjdhets-endorfiner avslutade jag passet med en lång och skön stretch.

Benen ska få lite välbehövlig vila imorgon....och resten av kroppen också förresten eftersom jag och min kära man tar oss en helg i Stockholm där vi bara ska vara,äta, fika, kanske lite shopping och såklart njuta av en god natts sömn och underbar hotellfrukost!

Fär att återkomma till morgonens träning så hann jag även med lite styrka för ryggen. Fyra bra övningar med optimal kontakt och känsla-härligt när styrkan går så bra!

3 kommentarer:

  1. Du är helt klart värd en riktigt mysig helg i storstaden! Trevlig helg! :)

    SvaraRadera
  2. Ha en mysig helg i Stockholm. Jag älskar stora hotellfrukostar. STORT GRATTIS till din fina mage. Vad kul att läsa att ni ska få en liten bebis.

    SvaraRadera
  3. Hoppas ni får en underbar helg i Stockholm och stort grattis till det kommande familjetillskottet!!

    SvaraRadera