söndag 20 mars 2011

Solig söndag!


Magen börjar växa ur linnet....:)

Härligt med sol när man vaknar! Förmiddagen kommer bestå av en långpromenad för att få njuta lite av solen, men innan dess ska jag ge min kära man en kick i baken så han ger sig ut och springer! Nu när jag inte springer så mycket så blir det andra som jag piskar ut i löparspåret.....:)

I kväll laddar jag för min spinningklass(första "riktiga" spinningpasset dvs en 60-minutare på nästan två veckor), fokus kommer ligga på lite snabbare backar blandat med intervaller. Jag längtar redan nu........!


Just det, den där hallon-och saltlakrits glassen jag festade på igår.....var väldigt smaskig....!

5 kommentarer:

  1. Hallonlakrits - låter onekligen gott!

    SvaraRadera
  2. Du är en liten glassgris du minsann ;)

    Lycka till på spinningen! Kör hårt :)

    SvaraRadera
  3. Fin mage du har :) Måste nog testa den glassen! Gillar hallon och gräddkola från Sia. Jag känner mig pigg så jag hoppas komma på spinningen om en vecka. Givetvis ta det i min egna lilla takt

    SvaraRadera
  4. Fin mage :) Hur fungerar det att träna för dig när du är gravid?

    Glassen låter supergod - måste leta upp den :)

    SvaraRadera
  5. Anneliten: Rekommenderas varmt!
    John: :) alltid så härliga kommentarer...men visst jag älskar ju glass!
    Ingela: Tack snälla, vad kul om du kommer snart och spinnar lite!
    Zandra: Tack snälla! Träningen fungerar väldigt bra, men löpningen ligger på is under graviditeten då jag inte upplever den som speciellt bekväm:) Håller mig till spinning, trappmaskin och promenader samt styrka förstås! Snacka om att jag kommer vara löpsugen efter gravivteten.....:)

    SvaraRadera