tisdag 15 mars 2011

Tröttsamt

Så där då var bihålan sjuk också.....alltså nu räcker det!

Tänker spendera dagen utan krav på jobb eller studier och istället försöka vila,vila och vila......Måste vara tillräckligt frisk på torsdag för att kunna köra mitt pass. MEN att köra igång för tidigt kommer bara förlänga den här sjukan än mer så förnuftet får bestämma INTE viljan som är stark nog att flytta berg!

När jag var hos läkaren i söndags så frågade jag angående nedsatt immunförvar hos gravida och hon sa:

- Det stämmer att gravida ofta kan vara mer motagliga pga förändringar i slemhinnorna som gör att virus och bakterier lättare fastnar. Dessutom blir infektioner oftast mer långdragna och svåra att bli av med......

Jag längtar efter att få svettas och instruera och slita på vikterna i gymmet! En promenad tillfredställer inte mitt behov av träningsendorfiner tyvärr, men just nu bättre än inget alls!

3 kommentarer:

  1. Åååå vad trist! Det är verkligen frustrerande att inte känna sig 100% kry och bara sukta efter träning. Jag förstår vad du menar med promenader. Det är mysigt och trevligt, men känns ibland mest retligt när man vill ta i så svetten sprutar. Krya på dig! Hoppas du är tillbaka nästa tis så jag får lite spinning inspiration!

    SvaraRadera
  2. Kan det vara så tror du? Gissa vem som vakande med halsont i morse?!!? jösses vad trött jag blir.
    Kram

    SvaraRadera
  3. Och jag har fått vinterkräksjukan för ANDRA gången i år (inatt)...med bebbe i magen - inte skoj alls! Krya på dig!

    SvaraRadera