tisdag 22 mars 2011

Super-start!


Så underbart att det är ljust när jag ska upp på morgonen nu. Inga problem alls att slänga benen över sängkanten. Totalt tog det 15 minuter innan jag var redo att gå ut genom dörren för att cykla ner till gymmet och möta upp ett gäng träningssugna kunder! Planen var en tuff öppning på passet för att se hur länge det skulle hålla! Gick över förväntan och jag misstänker att de som var där var riktigt möra i benen efteråt. Inte helt optimalt för mig att köra ett andra spinningpass inom loppet av 12 timmar(hade min spinningklass i går)men kroppen samarbetade trots det och det kändes riktigt bra!

I morgon blir det absolut vila och återhämtning från all typ av kondition. Jag brukar återhämta mig väldigt snabbt vanligtvis, men nu när jag är gravid så märker jag en liten skillnad där nämligen att jag behöver lite längre tid mellan passen för 100% återhämtning!

Försökte mig på lite styrka efter spinningen idag, men det var meningslöst då jag tagit slut på passet. Därför avbröt jag styrkan för istället åka hem och äta en rejäl frukost och styrkan får vänta till i morgon.

Viktigt att känna efter i kroppen och kunna ändra sina planer för att få bästa resultat! I morgon kommer jag vara super-stark i gymmet då jag ska ladda resten av dagen!

3 kommentarer:

  1. Låter som en toppen-start! Ha en bra dag!

    SvaraRadera
  2. Härligt jobbat! Hoppas du får en fin dag!

    SvaraRadera
  3. Ja visst är det underbart att det faktiskt är ljust ute både på morgonen och på kvällen nu! Klockan är halv sju och det är faktiskt inte mörkt ute än :)

    SvaraRadera