onsdag 16 mars 2011

Jag vill...


Försökte plocka fram mitt glada jag innan jag gav mig ut på promenaden i morse!

Fortfarande inte frisk......(börjar bli riktigt tråkiga inlägg här nu...jag vet...)

Vågade mig på en promenad innan frukost idag....skönt! Men inte direkt den typ av träning jag längtar efter. Nu skriker hela min kropp efter att få känna på vikterna på gymmet(mer än en vecka har förflutit sedan senaste styrkepasset....)Ja, jag vet musklerna finns kvar, men för mig är träningen så mycket mer bl a känslan i kroppen av att känna mig stark! Konditionsträningen ska vi inte prata om.......KLART JAG LÄNGTAR!

Jag saknar mina kunder på spinningpassen och de där härliga endorfinerna som fullkomligt sprutar ut kroppen efter ett riktigt tufft och utmanande pass!Jag längtar efter att få slita mitt hår och vända ut och in på mig själv för att hitta det perfekta upplägget och musiken till spinningpassen.....och jag längtar efter mina tidiga mornar i gymmet bland vikterna....

6 kommentarer:

  1. Skönt att få sitt ditt leende igen ändå! Krya på dig snabbt nu!

    SvaraRadera
  2. Det verkar som du håller på att bli den där stackars matadoren som inte Ferdinand vill stånga :D

    SvaraRadera
  3. John: :)Du fick mig att skratta lite i varje fall!

    SvaraRadera
  4. Åhh hoppas att du får bli frisk snart!!! kram

    SvaraRadera
  5. Verkar segt det där :-(

    Hur kommer du att göra med träningen.. kör du på någorlunda som vanligt eller drar du ner på det under graviditeten?

    SvaraRadera
  6. Thomas: Jag kör på ungefär som vanligt men självklart med viss modifikation. Löpningen är ersatt av promenader och spinning och styrkan går att köra det mesta som vanligt MEN självklart kommer jag känna efter vad kroppen säger! Samtidigt har jag lite mer koll på pulsen också naturligtvis!

    SvaraRadera