tisdag 8 mars 2011

Finns det något bättre.....?


Det kan hända att det finns godare bröd någonstans, MEN detta underbara surdegsbröd njöt jag av till min andra frukost idag efter morgonens spinningpass. Bageriet som heter Rodolfos ligger några 100 meter från gymmet så valet att cykla förbi där på hemvägen var inte så svårt. De bakar allt på surdeg, ljust och mörkt. Har testat båda sorterna och det smakar grymt gott samt att tuggmotståndet blir något helt annat än vanligt bröd. Tänk vad lite nybakat bröd kan göra.....:)

Tillbaka till morgonens träning som bjöd på 45 minuter intensiv spinning(tyckte jag i varje fall, hoppas kunderna kände detsamma)samt några övningar för axlarna och biceps. Som sagt lite lättare vikter, men med perfekt utförande så känns det riktigt bra!

I dag ska jag även försöka ta tillvara på solen och ta en liten promenad på min lunch-bästa att passa på då jag råkade se på vädret i morse att molnen kommer tillbaka redan imorgon.....Så alla ni som kan och har tid-UT OCH NJUT AV SOLEN!

4 kommentarer:

  1. Haha! Kul gadget ute till höger! Det var hemskt vad Jennys bebis studsar omkring :)

    SvaraRadera
  2. Tack för en toppenstart på dagen! Kändes så bra så jag drog iväg och körde styrka efter frukost här hemma. Adidasdressen är lite stor faktiskt så den kommer bli toppen fin om några veckor. Ska maila dig en bild! Och nästa tisdag ska jag testa det där bageriet du tipsar om. Tänkte köra några tisdagar nu framöver! Det var ju såååå skoj! kram

    SvaraRadera
  3. Semle dagen :)

    SvaraRadera
  4. Är säker på att dina kunder gillade passet! Och brödet ser helt galet gott ut! (Sitter här och dreglar...)

    SvaraRadera