fredag 7 maj 2010

Grym morgonspinning, men slitna ben......


Fredagmorgon = morgonspinning 30 min. Kände mig trött när jag vaknade, men efter att ha cyklat ner till gymmet så hade jag vaknat till liv även om påsarna under ögonen denna morgonen var gigantiska! Jag inledde passet med att köra superset bröst och biceps och dessutom hann jag med två övningar för axlarna. Därefter dags för spinnningen. Helt ok pass, men mina ben är slitna, trötta och jag har mycket slaggprodukter i musklerna. Gårdagens massage på benen räddade mitt pass i dag. Hård massage för att försöka få bort knutar och knölar i musklerna. Jag låg och led i ca 45 minuter, men tacksam är jag för utan massagen skulle jag inte kunnat köra passet! I dag ska jag fortsätta att stretcha och en lättare jogg på 5 km får bli dagens löpning. I morgon blir det total vila! Svårt att ta sig hela vilodagar, men oerhört viktigt att planera in även vilodagar så de verkligen blir av.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar