onsdag 12 maj 2010

Laddad till tusen.....

Vaknade pigg och glad i morse, tog snabba cykeln ner till gymmet och rev av ett riktigt effektivt styrkepass. Just nu är jag inne i en period då jag kör styrka bara 4 gånger i veckan(eftersom fokus ligger på löpningen just nu). När jag kör min styrka så fokuserar jag på utförande och effektivitet. Superset passar mig väldigt bra då jag kan köra två muskelgrupper på samma pass. I dag blev det triceps och axlar samt ländryggsövningar för min strulande rygg. I kväll blir det spinning, INTERVALLER som är mitt absoluta favoritpass! Kanske hinner jag köpa mig ett par nya cykleskor innan passet i dag...de förra jag köpte var för små. Kunde bara ha dom en gång innan jag fick ont i fötterna. Någon som vill köpa dem? Shimano storlek 38(små i storleken) 2010 års modell. Jättesnygga och som sagt helt nya! Hör av dig om du är intresserad av att köpa dem!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar