söndag 16 maj 2010

Söndag.....fortfarande förkyld...


Jag försöker alltid vara glad och positiv även om läget just nu är allt annat än toppen. Inga roliga träningsinlägg här inte.....ingen löpning i dag heller! Nu har jag hosta som inte vill ge med sig! Det positiva är att halsontet är borta i varje fall! I går blev det lite styrka på gymmet och det kändes bra, men några pulshöjande aktiviteter är nog ingen bra idé...tyvärr...! Jag körde i vilket fall ett bra pass bröst och axlar och sedan noggran stretch! Hoppas ni alla som kan springer för mig med i dag! Åh, vad jag saknar min löpning..........kanske i morgon!? Göteborgsvarvet är om bara 7 dagar!!!!!!!!!!

2 kommentarer:

  1. Inte för att göra dig besviken men det är bara 6 dagar kvar... :) Blir nervös när jag tänker på det...

    SvaraRadera
  2. OOuuupss...bara 6 dagar på mig att bli helt frisk då!

    SvaraRadera