måndag 24 maj 2010

Vardag igen....

Efter helgens festligheter i Göteborg så var det dags igen....Måndagen inleddes med ett kort och effektivt styrkepass tidigt i morse. Benen kändes lite ömma och slaggfyllda så jag bestämde mig för att försöka få till en kort återhämtningsrunda på min lunch. Jag tejpade och plåstrade om blåsan som helst inte ska gå sönder. Jag joggade runt 5 km spåret på lugna 23 minuter, stretchade mycket och länge innan jag hoppade upp på cykeln hem igen. Väl hemma så upptäckte jag att blåsan hade spruckit! Inte mycket att göra mer än att försöka på skynda läkprocessen med att tvätta rent och lufta! Hoppas den läker snabbt för nu har jag grymt sug i benen efter mer löpning igen! Jag återhämtade mig väldigt fort efter halvmaran denna gången!

1 kommentar:

  1. Skönt med en återhämtningsrunda. Själv återhämtningscyklade jag i duggregn och det var hur skönt som helst. Fast nu spritter det i löparbenen förståss :)

    SvaraRadera