torsdag 27 maj 2010

Pigga ben på lunch-spinning


Passet gick undan och benen kändes riktigt pigga och bra i dag! Äntligen! Antagligen behövde benen vila från löpningen någon dag och få lite annat! Lunchspinningen är bara 45 minuter, men det går absolut att få till ett riktigt effektivt pass. En del hårda backar och intervaller så är det fixat! En skön skänsla i kroppen så här efteråt, nöjd och glad samt fylld med ny energi! Jag har i dag anmält mig till Stockholmsloppet halvmarathon! Ska bli riktigt roligt! Har inte sprungit det loppet tidigare. Jag var anmäld förra året, men åkte då på en besvärlig knäskada som gjorde att jag inte kunde springa! Passade även på att anmäla mannen här hemma så det blir en helg i stockholm med både löpning och trevligt umgänge! Jag längtar redan! Det sägs vara en snabbare bana än i Göteborg, någon som sprungit? Stämmer det så gäller det att försöka slå pers på halvmaran!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar