torsdag 6 maj 2010

Vad springer ni i för kläder?


Jag springer alltid i funktionskläder som andas. Nu när det är vår så blir min vanliga outfit tunna tights, funktionströja, vindjacka och bra löparstrumpor så klart. Kläderna är viktiga för att man ska känna sig bekväm och självklart är det en fördel om kläderna dessutom ser bra ut! I dag känner jag mig lite sliten i kroppen från passet i går. Får se om det blir en hel vilodag i dag eller om det blir en lunchlöpning som jag planerat. Jag hoppas kunna övertyga mig själv om att ta mig ut på en skön runda utan att jaga tider. Kanske borde jag springa utan min pulsklocka? Kan vara skönt att bara jogga i ett skönt tempo utan att jaga tider som jag ALLTID gör annars. Jag är TÄVLINGSMÄNNISKA ut i fingerspetsarna.....kan vara lite jobbigt i bland faktiskt!

1 kommentar:

  1. Alltid funktionskläder. :) I princip alltid min Garmin på armen, och oftast mina Dolce & Gabbana (fejk såklart) solbrillor. Man måste ha lite självdistans! ;)

    SvaraRadera