måndag 3 maj 2010

Vilka underbara skor

Jag är kär i mina nya skor! Helt underbara, kändes inte som att jag hade något på fötterna. Dagen började såklart med styrketräning 06.30 på gymmet. I dag blev det rygg och axlar, kände mig riktigt stark efter två dagars vila från styrka. På min lunch så var det dags för att premiärspringa mina nya Asics Gel Ds Trainer. I med mina skoinlägg och så i väg på cykeln upp till spåret.
Summering av dagens löpning:
Distans 10 km terräng
Tid 44:50
Snittpuls 143
Max under passet 158
Ett ganska behagligt löppass, men benen kändes lite trötta efter söndagens 20 km. Min inställning var att jag skulle ta det lite lugnt för att springa in de nya skorna och dom kändes som sagt bra från första steget. Jag kommer framförallt använda dom till lite kortare pass och intervallpass. Dom längre passen får jag springa i Asics 2150.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar