onsdag 19 maj 2010

Grym styrka


Vilar helt från löpningen i dag, känns som ett bra beslut! Mer energi att lägga på styrketräningen i dag som gick kanon! Vilket pass! Jag körde axlar samt chins och dips. Många repetitioner för att inte köra för tungt och dra på mig onödig träningsverk inför lördag! Har kollat vädret och det verkar bli bra löp-väder på lördag så planen är att springa i korta tights, linne alt funktions t-shirt" Det svåra valet blir vilka skor? Köra säkert med asics 2150 eller ta en chansning med de nya DS-trainer. Jag vet vilka skor jag vill springa i, men är inte säker på att det är bäst för kroppen just nu! Tål att tänkas på! I morgon kör jag en lätt löpning för att hålla i gång benen på ca 8-10 km!

1 kommentar:

  1. Låter som ett skönt styrkepass!
    Lycka till med skovalet!

    SvaraRadera