måndag 22 november 2010

Så där ja


Så var veckan inledd med kvällens spinningpass. Hårt, svettigt och krävande....i vilket fall så var det så för mig och vad jag förstår så var vi några till som var rätt slut efter passet. Skönt!

Min lilla "leksak" pulsklockan gav mig ett mycket tillfredställande resultat som visade att jag jobbat med rätt intensitet(för mig)och verkligen utmanat mig själv. Nu efter dusch och kvällsmat är jag rätt så mör i benen och jag kommer verkligen böna och be om att få massage när mannen kommer hem från sin träning. Håll era tummar för att jag lyckas övertala honom.....snälla!

Resten av kvällen blir det horisontellt soffläge och jag lovar att jag kommer att sova gott i natt....

1 kommentar:

  1. Hoppas att du fick lite massage, det är du väl värd? Själv sprang jag ett riktigt hårt pass på löpbandet med mina FiveFingers igår. Siktet var inställt på sub20 på halvmilen men tyvärr blev tiden 20:02. Med oerhört stela vader som fick mig att röra mig som en 80-åring slutade kvällen med att min sambo fick massage. Hon hade ju ont i vaderna efter att ha stått i högklackat hela dagen :).

    SvaraRadera