onsdag 24 november 2010

Tidig start

Vaknade upp och hade först glömt bort varför klockan ringde lite extra tidigt, men så kom jag på att det var dags för morgonspinningen. Efter påklädning och en minifrukost stående i köket så gav jag mig av till gymmet. I dag lämnade jag cykeln hemma för att gå, eftersom snön och isen gjorde det omöjligt att cykla utan att riskera diverse vurpor.

Kände mig rätt så uppfriskad efter den korta promenaden på 10 minuter och jag var redo för att leverara ett 45 minuter långt och (i dag rätt så kuperat pass). Tiden gick snabbt och jag hoppas att de tappra kunderna som tagit sig till gymmet denna morgon var nöjda och kommer ha trötta ben resten av dagen.

3 kommentarer:

  1. Jag är övertygad om att de som var där fick köra riktigt hårt! Du brukar ju bjuda tuffa och utmanande pass...:)

    SvaraRadera
  2. De var säkert nöjda! Bra start, som vanligt! ;)

    SvaraRadera
  3. Jag som var där kan intyga att vi fick precis en massa underbara backar och möjlighet att bli hur trötta som helst.........jag var nöjd när jag stapplade ner från sadeln och jag är nöjd fortfarande! Jenny är grym!

    SvaraRadera