måndag 4 april 2011

Craving!


Kokos i alla former, men framförallt kokosoljan och kokosflingor! Vågar nästan påstå att det blivit en typisk "graviditetscraving" för mig!

Kokosoljan fungerar perfekt att steka i och att blanda i smoothies och liknande. Ger en underbart god svag kokossmak.

Kokosflingorna har varit ett måste på frukost röran sedan i lördags då jag testade kokosen med kesella, keso, skivad banan, pumpfrön, gojibär, valnötter, blåbär, kanel och så en hel hög med kokosflingor!

Grymt gott(fördel om man gillar kokos såklart)!

2 kommentarer:

  1. Jenny, jag dör, så här slut på energi har jag aldrig varit förut. Två dagar i rad var jag nog inte redo för än (men det kändes inte så illa på passet!). Försöker suga i mig energin från dina kokos och blåbärsbilder... Tack för ett bra pass som alltid.

    SvaraRadera
  2. Johan: Tack snälla och ja passet var grymt jobbigt inte bara för dig utan för mig med.....:)

    SvaraRadera