torsdag 14 april 2011

Skogsluft


Yrvaken, men trots det ganska glad och pigg!

Dagens start gav mig energi. Först en liten minifrukost, sedan på med promenadkläderna för att ta en härligt uppfriskande promenad tidigt i morse för att rensa hjärnan lite. Upp till skogen och lyssna på lite fågelkvitter och njuta av stillheten!

På min lilla runda på 45 minuter hann jag med att planera dagen, men det som upptar den mesta tiden i mitt huvud just nu är såklart flytten till huset som påbörjas imorgon!

Snart dags för min absoluta favoritklass på hela veckan-LUNCHSPINNING!

3 kommentarer:

  1. Äntligen... 3 minuter kvar till passet sedan är det bara med näven in i kaklet! Stenhårt pass... Riktigt skoj med att du har en sådan energi hela tiden Jenny. Den smittar verkligen av sig på oss andra på dina pass. Jag orkar mer än vad jag faktiskt trodde att jag skulle ha förmåga till!
    NU KÖR VI! GO FOR IT!

    SvaraRadera
  2. Snart blir man förälder själv och jag tänker på hur mycket sjukdomar som finns hos små barn.
    Tycker mina kompisar är hemma titt som tätt för VAB.

    Körde också ett pass i skogen igår. Det första nu sedan all is har smält bort. Härligt

    SvaraRadera
  3. Härligt! Själv ska jag ge mig ut i solen snart! Ibland är det lyxigt att vara mammaledig :)

    SvaraRadera