fredag 8 april 2011

I ett....


Bild från Cypern(ca 4 år sedan) då vår prinsessa låg i magen.....kallt vatten, men härlig sol!

Dagen bara rusar på, jag vill ha ett dygn som är mer än 24 timmar!

Startade dagen med ett grymt spinningpass. Jag var taggad till tänderna och jag hoppas och tror att de som var där blev helt totalt slut!? Styrkan innan passet gick också toppen- härlig energi i hela kroppen! Från det att jag slog upp mina ögon i morse så har jag varit igång i ett.....! Gillar när det är mycket på programmet-göra listor och bara beta av sak för sak.

Nu till dagens vånda, vi måste ta ett beslut ikväll innan 18.00. Resa till Cypern eller inte? Känns som att den där resan kommer lite dumt i tiden med tanke på huset och allt! Velar fram och tillbaka.....kan inte någon bara bestämma åt mig!?

Nu ska jag ge mig ut i stormen och hämta vår prinsessa för att ha lite fredagsmys här hemma i lugn och ro.....:) Jag kan ta det lugnt också, men visst är det härligt att känna sig full med energi?

2 kommentarer:

  1. Vad ni än bestämmer er för att göra så blir det nog bra. Ha en superhelg!

    SvaraRadera
  2. En resa kan ge mkt krafter och harmoni :)

    SvaraRadera