söndag 10 april 2011

Sköna söndag


Redo för en skön promenad!

Sol ute och vad passar väl bättre än att passa på att gå ut i skogen på en långpomenad och njuta av fågelkvitter och skogens dofter!? Precis det gjorde jag efter frukost i dag och jag njöt varenda sekund och kände att jag fylldes på av ny härlig energi!

På de ca 7 km jag promenerade blev jag dessutom tvungen att 3 gånger försöka hitta ett lämpligt ställe bakom ett träd att kissa!(finns en liten bebis i magen som gillar att trycka på min blåsa verkar det som:). Såg nog rätt skojigt ut när jag med lite panik i blicken skulle leta efter ett lämpligt ställe då dessutom skogen var full av söndags-promenerare.
Jag bjuder på alla roade blickar jag fick!

Nu är det laddning inför kvällens spinningklass som gäller och vad passar väl bättre då en ledig söndag än att ta en powernapp?

2 kommentarer:

  1. :) skön stund i skogen verkar det som!

    SvaraRadera
  2. Underbar söndag! I dag blir tyvärr ingen träning för mig, men hoppas vi ses senare i veckan :)

    SvaraRadera