fredag 29 april 2011

Fredags mys


Fredagsmys för mig i dag fick bli att gå upp redan 05.30 för att åka in till stan och starta fredagen med en styrka samt en 30 minuters spinningklass. Underbar start med en nästan full spinningsal. Kände mig urstark i dag på spinningen...måste vara alla fantastiska kunder som ger mig all energi!

Fördelen med att jobba hemifrån är att jag styr över min lunch så i dag passade jag på att utforska området där vi bor lite mera. Tyvärr blev jag ganska besviken över ett löparspår som jag inte skulle kalla löparspår direkt...endast 2,3 km eller något. Men å andra sidan finns det en hel del skog så vägar och stigar borde jag kunna hitta ändå när det blir dags efter sommaren att ta tag i löpningen igen. Bara att använada gps:n så jag hittar hem igen:!

2 kommentarer:

  1. Ja, tyvärr är inte spåret speciellt långt ( tror att det är 2,2 och extraslingan är 600 m ) Du kan säkert som sagt hitta vägar att springa sedan :)

    SvaraRadera
  2. Du får springa måånga varv :) Trevlig valborg!

    SvaraRadera