tisdag 26 april 2011

Tillbaka igen.....

Flytt kan verkligen ta på krafterna, MEN det är helt underbart kul och spännande med något nytt trots att vi nu bor i en röra och oordning där ALLT är helt upp och ner. Jag brukar vanligtvis ha stenkoll på vart jag har allt från viktiga papper till träningskläder, men nu är allt upp och ner även bloggandet....:)

I morse hade jag som tur var min vanliga morgonspinning som hjälpte mig att rensa hjärnan lite. Eftersom vi nu bor utanför stan så fick jag ta pendeln in till gymmet, bara 7 minuter så det är helt ok! Passet blev en riktig urladdning och vi pressade oss själva och svetten rann...underbart! Efteråt hade jag en del energi kvar för ett par övningar rygg och bröst. Åh, vad jag behövde få träna efter helgen som bara bestått av fixande i huset.

Vi har inte fått igång varken tv, dator eller telefon så bloggandet blir kanske lite sporadiskt då jag har tillgång till dator. Men vad mycket man får gjort utan tv och dator!

I morgon blir det gymmet på morgonen och det är min favorit muskelgrupp ben som står på tur...längtar!

1 kommentar:

  1. Det är ganska nyttigt att inte ha tillgång till dator ibland. Man märker som du säger att man får en hel del gjort då :)

    SvaraRadera