onsdag 27 april 2011

Rumpa och ben

Dagens träning var skön då jag fick lite annat att tänka på.....som jag nämnt tidigare så är jag en person som gillar rutiner och ordning och just nu lever vi i ett litet kaos minst sagt:)

Rumpa och ben passet har helt klart blivit en favorit för mig. Många repetitioner och riktigt få trötta ut musklerna i benen är underbart!

I morgon är det lunchspinning som gäller och jag riktigt längtar....ska föröska hinna med lite vikter innan passet också. Nu är det dags för mig att snart krama kudden....

1 kommentar:

  1. Körde spinning igår och funderade på om det är själva baspasset som gör att jag inte kommer upp i puls. Ska testa någon mer intensiv spinningform nästa gång.

    Hann också lyfta lite vikter i gymmet innan spinningpasset, 10 minuter. Det gäller att utnyttja tiden :)

    SvaraRadera