torsdag 28 april 2011

Härliga torsdag

Torsdagens höjdpunkt var såklart lunchspinningen. Grymt härligt pass om jag får säga det själv med härligt taggade kunder som var villiga att offra en hel del energi och svett! Styret har nu åkt upp på högsta möjliga så jag ser nog rätt skojig ut där på cykeln! Huvudsaken är ju att jag inte klämmer till min runda mage nu...:)Verkar som att lillen gillar musik för han kickar runt rätt bra där inne när han hör dunka-dunkat!

Nöjd även att jag hann med att köra bröst och axlar också. Lätta vikter med fokus på stabilitet och säkra övningar såklart, men det är så härligt att känna att kroppen är så stark!

I morgon kickar jag igång fredagen med ett morgonpass spinning!

3 kommentarer:

  1. "...för HAN kickar runt rätt bra där inne". Hihi, misstänker du att det är liten herre som ligger där i magen och sprattlar?
    Hoppas morgonspinningen idag gick bra!

    SvaraRadera
  2. Karin tog orden ur min mun :) ÄR det en han eller känns det så bara? :)

    SvaraRadera
  3. Och jag tänkte samma sak - är det en prins? Vi har ingen aning - men tror att det är en liten kille i min mage =) Trevlig helg!

    SvaraRadera