torsdag 14 april 2011

Urladdning



Lunchspinningen var tuff i dag, åtminstone för mig.....Hoppas jag lyckades trötta ut några av de som var där i varje fall!

Märks att min mage blivit större då jag åter igen fick höja styret ett snäpp. Snart har jag definitivt styret i hak-höjd!:) Stående positioner är faktiskt det som känns bekvämast just nu då sittande position gör att trycket ökar på kiss-blåsan vilket ger konstant kissnödighet:)! Alltså nästan bara uppför i dag.....stackars kunder!

Lyckades i vilket fall trötta ut mig själv och benen ordentligt.

2 kommentarer:

  1. Sara Demir14 april, 2011

    Underbart pass, verkligen en utmaning att köra tungt hela passet! Men som vanligt är vi bortskämda mig dig som instruktör som peppar en till max som ingen annan! :)

    SvaraRadera
  2. Sara: Tack snälla söta! Det är NI som gör mig till den där peppande instruktören! Fortsätt att sprida er glädje och leenden!

    SvaraRadera