lördag 9 april 2011

Ett beslut är fattat

Ingen resa i maj. Nu är beslutet taget och det känns faktiskt riktigt bra! Pengarna behövs garanterat till alla inköp till huset och vi kommer försöka sticka iväg på en kort weekend någonstans i stället!

Dagens har som vanligt rusat på och starten gick på Ica Maxi med dottern för att storhandla...vi var där redan vid 08-tiden så inte mycket folk alls, skönt! Därefter var det dags för ben/rumpa samt 45 minuter på ArcTrainer.

Hem och fixa lunch för att sedan åka till färg-och tapet affär och diverse andra inredningsbutiker! Hem och rensa lite på vinden....och sedan var det tänkt att min kära man och jag skulle få gå tillsammans på vårfest, MEN tyvärr blev barnvakten sjuk så.....jag stannade hemma och mannen fick gå själv och njuta av god mat och trevligt umgänge.

Jag får njuta av lite lugn och ro nu när min prinsessa somnat(även om det känns lite trist så unnar jag min kära man att komma ut och ha skoj)! Jag har som tur är lite sällskap i form av ett gäng härligt salta och goda fiskar som bara längtar efter att få hoppa in i munnen...och lite mys i soffan!

1 kommentar: