lördag 16 april 2011

I ett rasande tempo....

Denna lördag började tidigt för mig, redan 05.30 var jag klarvaken! En lördag då vi dessutom har barnvakt.....gissar på att det är en kombo av graviditeteshormoner och nerver inför allt som har med flytten att göra.

Vad gör jag då?

Just det storhandla mat kan man alltid sticka iväg och göra kl 07.00 på morgonen-helt normalt:)Sagt och gjort det var vad jag gjorde och snäll som jag är så lät jag mannen fortsätta att sova ovetande om vad jag gjorde!

Hem för frukost och sedan snabbt iväg till IKEA och MIO för att handla alla nya möbler....tar rätt lång tid när man ska hämta ut allt på olika ställen och helt plötsligt var det helt klart dags att mätta magen med stor thaibuffé på stan-urgott! Mätta och nöjda åkte vi och hämtade en lastbil vi hyrt och fortsatte att lassa i alla möbler och diverse andra prylar!

Här hoppade jag av för att fortsätta packandet hemma och mannen fick ta med sig en vän för att hjälpa till med allt bärande....

Vad passar bättre än att ta denna dag som vilodag från allt som har med träning att göra? Inget gym....inte ens en promenad i dag för att låta kroppen återhämta sig och vara pigg och fräsch imorgon!

2 kommentarer:

  1. Thai buffe = AMAZING!

    SvaraRadera
  2. Jag har också börjat vakna sjukt tidigt på helgerna, tidigare än på vardagar. Knäppt. Och då är jag (vad jag vet) varken gravid eller på väg att flytta någonstans. Hmm...

    SvaraRadera