måndag 18 april 2011

Förvånande!


Kvällens outfit!

Kvällens spinning överaskade mig rejält! Jag var inställd på att de flesta skulle välja det fina vädret framför en spinningcykel så något förvånad när det var en bra styrka som tog plats! Härligt taggat gäng som körde backe, för backe, och åter igen backe. Temat för kvällens pass var uthållighet och backträning-kan knappast ha undgått någon!

Härligt trötta och sega ben har jag nu och hoppas jag kan ladda om till imorgon bitti nu....men det ska nog fixas till med lite extra kvällsmat innan sängen och förhoppningsvis bättre sömn än de senaste nätterna. Har sovit riktigt dåligt, gått upp flera gånger om natten för att kissa såklart, men sedan har även de små söta fåglarna väckt mig med sitt kvitter redan vid 04.30(lite tidigt även för mig). Min kära man saknar jag just nu då han är ute vid huset och fixar.....Han har annars väldigt bra knep för att få mig att somna.....räcker med lite massage på benen för att mina ögonlock ska falla igen! Just nu när klockan snart är 23.00 är jag fortfarande super-pigg!

Är det fullmåne kanske?

1 kommentar:

  1. Det är fullmåne och den får mig att sova jätteilla också. Jag hoppas att du somnade tillslut och att din morgonklass blev bra :)

    SvaraRadera