måndag 11 april 2011

Sen kväll, men pigg ändå!


Gårdagskvällen blev sen....lite för sen. Jag satt uppe till en bit efter 24.00 med jobb, fakturor och annat nödvändigt! Stupade i säng, men hade svårt att somna såklart när hjärnan går på högvarav. När klockan ringde 05.55 i morse så kände jag mig trots allt riktigt pigg, men gissar att det håller en bit in på dagen för sedan kommer tröttheten slå till på eftermiddagen.....

Kanske hinner jag med en powernap under dagen och lite frisk luft i form av en promenad på lunchen....måste ladda inför kvällens spinning också!

Veckan bjuder på en hel del spännande saker framförallt på fredag då vi äntligen får tillgång till vårt drömhus! Jag längtar efter att få öppna altandörren och njuta av trädgården, grill-kvällar, så mycket större boyta och att få fixa med inredning, köpa en massa nya möbler.....åh, jag vill NU!

4 kommentarer:

  1. Vad härligt det låter och ni är så mycket värda detta! Kram(nöjd kund på gymmet)

    SvaraRadera
  2. Låter underbart Jenny!!!

    SvaraRadera
  3. Perfekt årstid att flytta till hus :) Plockade fram våra utemöbler idag. Hoppas att det är lika varmt i helgen som idag, för då kan det bli en grillning!

    SvaraRadera
  4. Helt underbart, nu är det inte långt kvar!!

    SvaraRadera