måndag 20 september 2010

Där satt den!


Träning gör mig glad och lycklig!

Kvällens spinning kan bara beskrivas med tre ord: Totalt utmattande underbart!
Bestämde mig för att köra ett riktigt d*kla dunder-intervall pass.....och så blev det!
Två varv på en och samma bana dvs vi kör samma musik och samma sträckor två gånger under samma pass. Tycker att det fungerar rätt bra då man efter första varvet vet exakt vad som kommer att hända och man kan planera sin träning. Som sagt var det intervall träning i dag så jag misstänker att benen kommer vara lite stumma imorgon.

Har faktiskt nu bestämt mig för att inte springa Lidingöloppet på lördag. Känns som en alltför stor risk(med tanke på knät).....vet att det är fler nu som tänker att skitsnack "hon kommer säkert springa ändå precis som med Stockholm Halvmarathon" MEN jag har bestämt mig punkt slut! Ingen idé att försöka övertala mig den här gången. Det kommer fler Lidingölopp!

Förresten det börjar bli hög tid att anmäla sig till Varvet 2011!

6 kommentarer:

  1. Wihoo jag är redan anmäld till varvet, skynda att anmäla dig!

    En sak till, eftersom du inte skall springa på lördag så frågar jag med min snällaste ögon om du inte kan skicka över lite av din kapacitet till mig, bara över dan sådär...jag skulle bli så glad då ;)

    SvaraRadera
  2. Klart du ska springa varvet!
    Det verkar alltid vara fint väder där du befinner dig...hmmm...du måste vara duktig på Photoshop eller dylikt! :)

    SvaraRadera
  3. Karin: Du kommer att fixa de där tre milen utan problem, det vet jag!
    Jesper: Ha, ha......använder faktiskt inte photoshop...du vet naturlighet varar längst:)

    SvaraRadera
  4. Tro't eller ej, men jag är anmäld till Varvet. Känns långt bort nu är man har varit i total vila i ett år, men det är bara att bita ihop.

    Synd att man bor i Tokarp så att jag inte hinner in på din spinning innan Alex ska ha mat igen. Saknar den verkligen.

    SvaraRadera
  5. Lisa: Vad kul att du är här och läser:). Klart vi kör varvet 2011! Synd att du inte hinner in till min spinning...saknar faktiskt ditt glada leende på passen!

    SvaraRadera
  6. Vad tråkigt att du valt att inte delta. Hade sett fram emot möjligheten att få träffa dig. Själv har jag bestämt mig för att springa trots mitt knepiga knä. Det är ju första gången, så det får bära eller brista.

    SvaraRadera