måndag 27 september 2010

Nästa tävling?



Börjar bli riktigt sugen på att försöka krypa under de där 40 minuterna. Är faktiskt ett av mina mål innan 2011 så det börjar bli lite brådis!

Funderar på Hässelby då det sägs att det är en lättsprungen bana där många "persar" så kanske ska jag?

Läste någonstans om Höstmilen i Norrköping, kanske även den kan vara något?

I kväll har jag min spinningklass som alltid på måndagkvällar. I dag blir det lite mer fokus på intervaller, långa 2 minutare brukar vara det som jag kör mest. Men i dag kommer jag även slänga in lite längre backiga partier med hög puls och intensitet. Har inget direkt färdigt pass i huvudet än så det blir till att improvisera vilket jag gillar bäst då jag kan anpassa upplägget efter vad kunderna vill ha!


I kväll står även bakning schemat, tänkte göra mitt goda valnötsbröd. Finns inget bättre och godare än hembakat bröd!

1 kommentar:

  1. Missa inte SUM 9 okt, ifall kroppen håller;) http://www.sormlandultra.se/

    SvaraRadera