tisdag 7 september 2010

Urladdning


Mitt första spinning-lunch-pass för terminen och vilken total urladdning det blev. Eller som en kund uttryckte sig efter passet "en nära döden upplevelse". Jag kan inte göra annat än att ta den kommentaren som en komplimang. Jag tog med kunderna på en rätt tuff bana med långa backar uppblandat med tuffa intervaller, 45 intensiva, grymma minuter och total lycka och träningsglädje!

Jag har inte sprungit sedan i söndags, därför kändes det att jag hade gott om energi och starka ben. Löpningen får faktiskt vänta till torsdag eller fredag eftersom jag har ett spinningpass i morgon också! Känns rätt bra att få längta efter löpningen lite! Jag nämde mitt motto för mina spinningpass i ett föregående inlägg och nu kan jag verkligen stå för det, jag vågade plåga och jag utmanade varje muskelfiber i kroppen i dag. Jag är tok-nöjd med dagens träning som förutom spinningen bestod av ett kort styrkepass bröst och biceps.
Nu är det väl bara den där yogan och stretchen som saknas så är dagen fulländad!

2 kommentarer:

  1. Hej Jennie!

    Du vann en startplats till Kistaloppet :)

    Har du koll på mailen?

    SvaraRadera
  2. Jag har aldrig riktigt varit förtjust i att springa längre sträckor, det har aldrig varit min grej. Jag föredrar mer sprint och friidrott i övrigt.

    Men! Jag vet absolut känslan av att vara nöjd efter ett träningspass. och det tycker jag är lite imponerade, att oavsett vad man egentligen tränar så kan man något sätt ändå dela vissa saker.

    Kul att vara nöjd :)

    SvaraRadera