måndag 13 september 2010

Lite mer bilder....


Alltid lite pyssel med nummerlappen.


Klart jag var tvungen att besöka en bajamaja!


Avslappnad och totalt oladdad innan starten.


Inte träningsklädd och redo för stan.

Kroppen känns oförskämt bra så här ett par dagar efter loppet. Tyder väl på att jag gjorde precis på det sätt jag skulle, nämligen att springa ett jämt lopp och inte pressa kroppen alltför hårt.

Efter loppet åkte vi till hotellet, Clarion Sign som ligger vid Norra Bantorget mitt i stan. Jag kan absolut rekommendera detta hotell när ni åker till Stockholm. Super-fina rum och det bästa av allt, den enorma och fräscha frukostbuffén såklart!
En snabb dusch, lite fix och sedan var jag redo för att gå och äta en STOR middag på någon trevlig restaurang. Vi tog en promenad bort mot Odenplan för att gå till restaurang Malaysia(som vi vet har helt ok mat och inte är så stökig).

Efter middagen promenerade vi rätt långsamt tillbaka till hotellet, stannade på
7-eleven och köpte Ben&Jerry glass för att ta med oss hem till hotellet.
In på rummet, av med åtsittande jeans, fram med två skedar och sedan var det bara att dyka ner under täcket med glassburken...javisst ja....jag var tyvärr tvungen att dela glassen med mannen, men han var en så duktig coach under loppet så han var absolut värd glass han med.
En grymt bra avslutning på en underbar tävlingsdag!

6 kommentarer:

  1. Du är snygg i vanliga kläder också!

    / Micke

    SvaraRadera
  2. Grattis till ett bra lopp, trots att du har kapacitet till mycket mer. Kul att springa en halvmara så impulsivt bara! Och glass måste ju vara bästa återhämtningsknepet. Och uppladdnings med :)

    Ja... och så håller jag ju med Micke också.

    SvaraRadera
  3. Vad söt du är i dina flätor!

    SvaraRadera
  4. Ben & Jerry.... say no more!

    /Sanna

    SvaraRadera
  5. Alltid lika kul att kika in på din blogg och se ditt glada leende och läsa om glädje och positiva tankar. Gott jobbat i helgen! Spontanlöpning när den är som bäst låter det som. Blir kul att följa din fortsatta löparutveckling. Tror att du har mycket spring kvar i dina ben! :)

    :)
    Therese

    SvaraRadera
  6. Det är lite Pippi Långstrump över de flätorna - och det passar ju bra på en så busig tjej! Grattis till fin tid - i bekvämt tempo! Jo, jo - Lidingö-PB kommer ryka lång väg.

    SvaraRadera