tisdag 19 oktober 2010

Åh, vad jag längtar.......


Några dagar har passerat sedan senaste löppasset i söndags.....och min längtan är så stark efter att få snöra på mig min underbara DS-Trainer och bara springa rakt ut i skogen och njuta!

Konstigt det där med löpningen......men helt underbart! Att det dessutom kan vara svinkallt, benen sega och allmänt jobbigt får man ta, men det är ju just det som är lite av utmaningen med löpningen. Jag har riktigt bra dagar i löparskorna, men självklart blandas de upp med mindre bra dagar då man får slita som en "tjur" för att få den ena foten framför den andra....

2 kommentarer:

  1. Haha, precis sådär känner jag också, jag längtar tokmycket!

    SvaraRadera
  2. Skönt att man inte är ensam om att ha den längtan efter att få komma ut och springa efter några dagar utan.

    Tycker att man orkar mycket mer den dagen som jag varit ute på min morgon runda.

    SvaraRadera