tisdag 12 oktober 2010

Dags för lite shopping igen.......


Nu känns det verkligen att vi är på väg mot kallare grader. Nu gäller det att börja tänka på och ha rätt kläder under löppassen. Jag har redan en garderob som är full med löparkläder, men det skadar inte att uppdatera sig lite eller hur?

Kommer alltid ut nya snygga och funktionella plagg så här på hösten och även om de gamla jag har fungerar bra så är det kul med lite nytt! Det jag faktiskt ändå är i stort behov av är fodrade vintertights samt en ny löparjacka och så klart underställströjor. Ny löparmössa har jag redan införskaffat mig, Nikes nya med hål där bak för oss tjejer som springer med tofs-perfekt! Tror inte jag få tillräckligt många underställströjor, men jag är lite kräsen då de måste sitta och kännas perfekt. Håll tummarna för att jag hittar lite nytt nu när jag ska ut på nätet och shoppa! Återkommer med reultatet!

Dagens träning gick för övrigt riktigt bra. Ingen löpning i dag då jag instruerade en lunchklass spinning. Kort styrka innan klassen, axlar och biceps samt 45 min effektiv spinning. Jag testade att ligga ner på rygg och köra biceps i cable-crossen, att jag inte testat det förut-grym kontakt och känsla! Kommer helt klart bli en favorit när jag kör biceps.

3 kommentarer:

  1. Löpshopping är alltid roligt och just nu finns det så himla mycket jag vill ha! (Inte blir det bättre av att vistas nbland alla finheter 40 timmar i veckan heller :) ) Får dock inte köpa något har jag bestämt. Dumt att köpa på sig massa saker som ändå kommer vara förstora om ett halvår :) Så shoppa lite för mig också! :)

    SvaraRadera
  2. Just underställ behöver jag med så hittar du några bra så tipsa gärna om det.

    SvaraRadera
  3. Haha! Jag använde just den mössan i morse! Lite diskriminering faktiskt. Jag har ju ingen tofs att hänga ut i hålet. Kanske kan hänga en reflex där istället :).

    SvaraRadera