tisdag 5 oktober 2010

Jag vill......


Längtar efter att springa!

I bland kommer spinningen i vägen för min löpning.....så även i dag. Jag har lunch-klass i spinning på tisdagar som gör att löpningen får vänta till i morgon!

Det ända jag vill nu när det är så härligt höstväder är ut och springa i skogen!

Att sitta inne och nöta på en spinningcykel är väldigt effektiv och bra träning på alla sätt, men i dag när jag endast hade 4 personer på klassen så hade t om jag svårt att hitta min inspiration. Total skillnad mot måndagkvällens klass som var full och där kunderna gav järnet och energin var hög genom hela klassen! Som natt och dag!

I morgon blir det långpass så nu påbörjar jag lite extra laddning.......åh vad jag längtar!

3 kommentarer:

  1. Du kanske skulle försöka ordna löparklasser? Två flugor i en smäll. :-) Lyxigt att kunna köra långpass mitt i veckan! Och härligt!

    SvaraRadera
  2. Ingmarie: Bra idé det där med löp-grupper. Man måste unna sig lite löp-lyx mitt i veckan i bland :)

    SvaraRadera
  3. Det där är en sjukt bra sida av dig.. ;)

    SvaraRadera