söndag 3 oktober 2010

Dags för söndagsvilan i soffan......


Lite skoj hemma innan kvällens spinning!

Efter en helg som gått på i 110km/h varenda sekund så känns det rätt skönt att äntligen få slappna av i horisontellt läge i soffan framför "dumburken".
Lördagen blev faktiskt en heldagsvila och bestod av en massa olika familjeaktiviteter och fest på kvällen.

På söndagar brukar jag köra långpass, men inte i dag då jag instruerade en spinningklass i kväll. Passet blev precis så där (ursäkta språket) men skitjobbigt som jag ville ha det. Vi körde många intervaller nära max och jag tog verkligen helt slut....underbart att plåga sig själv :)! I dag hade jag bara underbara kunder som gav mig en massa energi så det var bara att köra hårt!

MEN, jag längtar efter denna nya vecka då jag kommer kunna köra mer löppass och mindre spinning för nu känns det faktiskt som att spinningen tagit för mycket värdefull tid från min löpning. Det är löpningen som är JAG-spinningen är mest ett komplement till löpningen.

Jag riktigt längtar till i morgon, ny vecka, nya möjligheter och mera spring i skogen igen!

1 kommentar:

  1. Hoppas att du får en kanonvecka och att ditt knä mår bra! Vädret lockar helt klart till löpning även om det känns som handskarna snart åker på. Glöm inte reflexvästen ;).

    SvaraRadera