måndag 18 oktober 2010

Trött

Kvällens spinningpass var verkligen ingen lek. Jag kan helt enkelt inte hålla igen när jag sitter på instruktörscyken. Jag fick kämpa från första tramptaget till sista och det verkade som att det låg en dimma av trötthet i salen för det ända jag såg när jag tittade ut över salen var tomma blickar och ansträngda ansikten! I och för sig ett bra tecken för kunderna tog verkligen i och kämpade. Jag skyndade mig hem efter passet, in i duschen, fram med maten och så nu har jag landat i soffan med benen i högläge.

Fy fasen vad trött jag är nu......hoppas, hoppas min kära man har lust att knåda mina stackars ben lite!

2 kommentarer:

  1. Får han en puss varje morgon så lovar jag att han gärna knådar sin frus ben varje kväll :).

    SvaraRadera
  2. Hejsan!
    Måste bara säga att jag blev så himla glad att jag hitta denna blogg. Jag älskade dina spinningpass och det är dem jag saknar mest från linköping. Ville bara skicka en hälsning och ge dig lite extra positiv energi. Ska bli kul att kunna följa dig och då får förhoppningsvis även jag inspration att forsätta kämpa mot mina egna mål.

    SvaraRadera