måndag 4 oktober 2010

Jaaaaaaa, äntligen!


I dag var det så äntligen dags att springa ut i skogen och bara njuta! Det var nästan en vecka sedan jag senast hade mina älskade löpar-skor på fötterna så njutningen var på hög nivå kan jag lova!(senaste veckan har ju mest inneburit en massa spinning så nu behövde jag verkligen min löpning både för kroppen och själen)!

Ut i solen, lagom många grader, lättaste och snabbaste löpskorna på fötterna, rätt mycket blåst MEN ändå bara helt fantastiskt underbart. Jag sprang på min lunch i dag så tiden var lite knapp, men jag hann ändå med 10 sköna km i ett helt ok tempo. Syftet i dag var mest att bara komma iväg och låta benen springa av sig lite.

Löpningen på hösten är helt klart den allra bästa-finns inget som slår en härligt solig höstdag med alla underbara dofter i skogen!

Jag bara sprang med ett stort leende på läpparna, löpning när den är som bäst!

5 kommentarer:

  1. Läser din blogg varje dag, härlig inspiration!

    SvaraRadera
  2. Håller med! Ser jättehärligt ut!

    SvaraRadera
  3. Nej det finns nog ignert härligare än höstlöpning!

    SvaraRadera
  4. Ja, det är bäst att passa på nu de sista härliga höstdagarna:) Snart är det grått, grått , grått.

    SvaraRadera
  5. Det är svårt att INTE springa med ett leende på läpparna. Allt är ju bara så underbart just nu, och precis som du sa, det är ju faktiskt lite mysigt att springa i mörkret också :).

    SvaraRadera