fredag 22 oktober 2010

Där satt den.....


Jag kan alltid försöka se pigg ut! Ett leende gör det hela mycket lättare!

Jag kan inte påstå att det var lätt att hoppa upp ur sängen då jag inte sovit så bra under natten(vaknat flera gånger för att gå in till dottern som behövde mig)! Att se sig själv i spegeln i badrummet var ett grymt uppvaknande:)....men efter en kall avsköljning av ansiktet så var den värsta tröttheten som bortblåst! Nere på gymmet så började jag med att köra rygg. I dag låg fokus på att hinna med att köra 4 st bra ryggövningar innan spinningen. Trotts trötta ögon så kändes kroppen medgörlig och förvånansvärt pigg!

Spinningen kändes också riktigt bra. Jag hade satt ihop ett nytt pass där syftet var att gå ut hårt och köra så länge det höll.....(nu är visserligen passet bara 30 minuter långt), men jag lade nivån högt från start och det funkade! Första två minuterna var rätt vidriga, men sedan bara släppte det och jag kunde köra fullt ut och samma sak för kunderna-hoppas jag!

Jag vet att jag har sagt det förr, MEN morgonträning är verkligen helt fantastiskt! Visst blir jag totalt uttröttad i kroppen, men hjärnan känns pigg och redo för en intensiv dag!

3 kommentarer:

  1. Tack för ditt härliga leende, det smittar av sig!

    SvaraRadera
  2. I mina ögon ser du makalöst pigg ut! När jag är trött hjälper inget vatten i världen! Och ditt leende smittar! :-)

    SvaraRadera
  3. Jag önskar verkligen att jag skulle ha tid att träna på morgonen, men om man ska gå upp kl.4 måste man ju gå och lägga sig innan kvällsträningen är slut ;)

    Du frågade om jag jobbar som dietist och ja, det gör jag. Jobbar inom primärvården sedan ca 1 år. Innan dess har jag jobbat både inom primärvård och slutenvård på ett par olika ställen.

    SvaraRadera