fredag 29 oktober 2010

Icke träningsrelaterat

Denna fredag har varit en riktig bra dag då jag fått många bra saker gjorda(har en tendens att samla på mig saker som måste göras, för att sedan få panik och göra allt på en gång). Dessutom hann jag på eftermiddagen med ett besök hos min allra bästa "frisör-Lotta" så nu kan jag gå utan mössa igen:) samt en fika på stan med min lilla familj!

Nu ska kvällen avrundas med god mat, nya Beck-filmen och naturligtvis Ben&Jerry glass. Favorit-smaken är fortfarande half-baked......! Kanske kan jag "tigga" till mig lite massage på mina ben också...inte helt fel att ha en man här hemma som är ruggigt bra på att massera!

4 kommentarer:

  1. Låter som en väldigt härlig fredagskväll! :) Kram och trevlig helg!

    SvaraRadera
  2. Hoppas ni får en riktigt mysig kväll Och jag håller med dig- Halfbaked är den bästa!! :)

    SvaraRadera
  3. Åh vad mysigt det låter, och jag håller med om smaken, half baked är grymt god!

    SvaraRadera
  4. Jag tror nog du kunde gå utan mössa innan med.:-)Och vad himla smidigt med hemma-massage!

    SvaraRadera