söndag 17 oktober 2010

Varierande långpass


Kändes riktigt bra i dag. Tristessen som brukar uppkomma vid 15 km kom aldrig. Jag bara sprang och njöt av kyliga grader, fina höstfärger och skönt tempo. Jag hade ingen planerad runda utan sprang precis åt det håll jag kände för. Blev lite i skogen och lite asfalt- en perfekt blandning av underlag.

Totalt var jag ute i 90 minuter och jag hamnade på ca 18 km i dag.

Känner mig lite lagom trött i benen så här efter passet, men annars riktigt pigg i kroppen!

3 kommentarer:

  1. Härligt! Precis som det ska vara.

    SvaraRadera
  2. Hehe.. får du tristess vid 15 km? Det låter riktigt intressant, hur kan det komma sig? :-)

    SvaraRadera
  3. Gud så underbart att få springa långpass i det perfekta springvädret som varit i helgen!

    SvaraRadera