torsdag 12 augusti 2010

Ändrade planer


Svettig bild efter avklarat löppass i dag.

Jag kastade om lite i schemat i dag så jag fick möjligheten att köra löppasset på min lunch i dag istället för i kväll. Detta betydde att distansen kortades ner en aning, från tänkta 15 km till ca 11 km istället. Tanken var ett lättare återhämtningspass med fokus på löpteknik och att verkligen hålla mig till en låg puls. Jag lyckades hålla mig i skinnet och tog det riktigt lugnt.

Summering av dagens löpning:
Distans: 11.5 km
Tid: 58 minuter
Medelpuls: 134
Högsta puls under passet: 142



Tänkte bara slänga in ett bra tips på mellanmål,
Blanda 1 burk lättkesella med 1 dl blåbär. Strö över en näve valnötter, lite pumpafrön och lite gojibär samt lite kanel på toppen! Njut!

1 kommentar:

  1. Det där mellanmålet ser grymt gott ut!! Tack för tipset, ska testas inom kort.

    SvaraRadera