torsdag 12 augusti 2010


Här är en bild av en löpartröja som också hamnade i "shoppingkorgen" igår!

Fortfarande hög av lycka pga lite shopping av nya träningskläder cyklade jag ner till gymmet igår kväll för att instruera en 60 min spinning-klass. Jag har haft rätt mycket spinning denna veckan och nu var det dags att sätta nivån ännu lite högre på passet! Jag gillar att improvisera på mina klasser, jag kan min musik och tycker det är kul att testa lite olika upplägg från gång till gång. Dock kan man väl säga att jag totalt har snöat in på att köra intervaller i olika former. Så även i går....men jag lade även in lite längre sega backar på allt från 5 minuter upp till 10 minuter långa. Det kändes i benen...svetten rann.... med andra ord Helt fantastiskt!

Summering av passet:

Tid: 55 minuter
Medelpuls:140
Högsta uppnådda puls under passet
:159
Känsla i kroppen
: Stark

I kväll blir det ett lite längre distanspass, någonstans mellan 12-15 km är planen. Jag längtar....

4 kommentarer:

  1. Kul med ännu en tröja, nu när du har makens uppgifter är det bara att shoppa loss. ;)

    SvaraRadera
  2. Du kommer att få svårt att välja kläder sedan när du får allt. =)12-15km? Är det dagsformen som avgör?

    SvaraRadera
  3. Starkt att köra pass på känsla, du måste ha bra koll :)

    SvaraRadera
  4. Jag är imponerad av din träningsglöd. Du verkar outtröttlig i din träning. Det beror nog på att du varierar träningen så bra. Glöm inte att vila nån gång också...:-)

    SvaraRadera