tisdag 31 augusti 2010

Onödigt inlägg......men jag är frustrerad


Även jag som oftast är glad kan bli riktigt sur vilket jag är just NU!

Jag är så irriterad just nu på min pulsklocka. Har lyckats få på en funktion med ett stoppur i stället för att pulsen visas på displayen när jag tränar(troligen kom jag åt någon knapp i går under spinningpasset för jag hade samma problem då)Saken är den att jag omöjligtvis kan komma på hur jag får tillbaka inställningarna som dom var innan. Jag har lusläst instruktionsguiden och gjort precis det som står...trots det lyckas jag inte! Som ni vet, mitt tålamod är rätt begränsat.......så nu dröjer det inte länge förrän klockan åker in i väggen!!!!!! Kan tyckas vara en bagatell att bli förbannad för kanske...jag vet...MEN jag vill att saker ska fungera på det sätt som jag har tänkt mig!

Antagligen kommer det att gå fort på löpningen i dag då jag är så förbannad! Förhoppningsvis blir jag så trött att jag kan lugnt och medtodiskt gå igenom inställningarna igen och lösa detta "lilla" problem!
I värsta fall får jag väl svälja min stolthet och fråga mannen om han vill hjälpa mig...

2 kommentarer:

  1. Förstår irritationen! Skrattar dock när jag läser om din pulsklocka här på sidan i bloggen :))
    -------------------------------------------

    Min "träningskompis"

    "En motivationshöjare som alltid är med mig RS800CX"
    ----------------------------------------

    Lycka till! Hoppas den snart blir vän med dig igen!

    SvaraRadera
  2. På RS 400 så ändrar man displayen med upp- och nerknapparna (på höger sida) under själva passet (alltså när pulsklockan är igång). Hur smidigt som helt.

    SvaraRadera