tisdag 31 augusti 2010

Lite kvällssysselsättning




Det här är vad jag ska göra här hemma i kväll. Förstår inte varför, men jag har grymt svårt att fokusera på "hemmaträning". Nästan som att det inte är på riktigt när man gör övningarna hemma! Egentligen borde det fungera lika bra, eller hur? Jag ska faktiskt köpa ett kort på en annan träningsanläggning än den jag jobbar på, endast för att gå på yoga en gång i veckan. Jag har hittat en 75 minuter lång yoga på söndagar, vilket borde passa mig perfekt eftersom jag kör mina långpass den dagen. Jag menar att efter långpasset behöver jag verkligen yogan för att få mina muskler att bli smidigare. Visst är det bra? Från och med nästa vecka kommer jag alltså gå på en fast yoga-klass i veckan! Grattis till mig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar