onsdag 11 augusti 2010

Läkarbesök och längtan efter nya löpkläder....

<

Just det, jag var hos läkaren i dag med mitt svullna knä. Jag hade väl mer eller mindre redan fått en diagnos via "nätdoktorn", men jag tänkte att det skadar inte att en riktig "fysisk" doktor undersöker mitt knä. Domen löd: Slemsäck ytligt under huden precis nedanför knäskålen har blivit lite irriterad av någon anledning. Bör läka av sig själv och tydligen så tömmer man helst inte slemsäcken på vätska eftersom det i sig kan orsaka en infektion. Jag har som sagt inget ont av den så läkaren tyckte jag kunde fortsätta att träna på, men ha den under uppsikt så det inte blir en större svullnad. Alltså, bara att gilla läget! Men snyggt är det ju inte......


Någon som har ett bra tips var jag kan få tag i den nyaste adidas-kollektionen när det gäller löp-kläder? Har sett de nya plaggen på nätet och de är så grymt snygga. Tightsen svarta med röda stripar.....vill ha nu!
Ingen löpning i dag, jag tittade tillbaka i min träningsdagbok och upptäckte att jag sprungit väldigt mycket den senaste veckan så det var bara att skriva in LÖPVILA i boken.

1 kommentar:

  1. Skönt att du bara kan fortsätta köra på! Tack så mycket för receptet, det skall jag bara så fort jag får tid. Bara en och en halv vecka kvar på sommarjobbet, sedan får jag äntligen en veckas semester innan skolan börjar igen, jag längtar!

    SvaraRadera