måndag 2 augusti 2010

Snabb service


Jag har precis fått ett meddelande från Runners Store att mina skor är på väg......yes! Snacka om snabb leverans! Hoppas nu att mina älskade Ds-trainer dyker upp i morgon! Det stod i och för sig att de har 24-timmars garanterad leveranstid så jag borde kunna räkna med att ha skorna här i morgon! Tänk vad glad man kan bli över att få shoppa lite.....löparskor!
Just nu pågår laddning inför kvällens spinning som blir en tuff klass med både intervaller och många backar. Senare i kväll har jag lovat min kära man här hemma att jag ska yoga lite med honom som lärare.....!
Jag blev dessutom helt klart inspirerad av en annan bloggare, Andréa
http://lopningolivet.blogspot.com/brödbak så jag har just nu ett helt underbart doftande valnötsbröd i ugnen! Vi kommer ha ett helt underbart gott bröd till kvällsmaten i kväll!

2 kommentarer:

  1. Åh vad kul med nya löpardojjor, jag fattar inte att man egentligen kan tycka det är så roligt med ett par skor som garanterat kommer bli leriga och lukta rutten fis...men likväl är det så kul :) Hoppas de kommer snabbt!

    SvaraRadera
  2. Kan du lägga ut receptet på ditt valnötsbröd? Jag vill oxå ha dofter hemma av nybakat. Får inse att sommaren är passé och ställa in mig på höstligare aktiviteter...

    En superbra blogg föresten!
    Mvh Mia K

    SvaraRadera