fredag 13 augusti 2010

Längtan......


Vilket par skor vill följa med mig ut i dag?

I dag längtar jag lite extra efter mitt löppass som är planerat till lunchen i dag. Varför denna extra längtan?
Jag får sällskap av mannen! Inte alltför ofta som vi har möjlighet att springa tillsammans så det gäller att ta tillvara på de tillfällen som ges! Jag har som vanligt på fredagar kört min klass i spinning nu på morgonen så benen kanske är lite sega, men det brukar alltid kännas lättare i benen bara efter några kilometer. För min del blir det ett lättare pass på ca 8 km. Denna vecka har alla mina löppass blivit av det lugnare slaget, eftersom jag haft så pass många spinningpass. Nästa vecka kommer jag kunna trycka på lite mer under löppassen och få lite fart i kroppen! Svårt att säga hur formen är då jag bara kört lugna pass...lite tunga ben som det ska var efter en tuff vecka MEN jag känner att farten finns där!


Dessa blir det!

4 kommentarer:

  1. Anders: Jag är rätt förutsägbar eller hur? :)

    SvaraRadera
  2. Haha. Anders hade samma kommentar som jag tänkte skriva. =)

    SvaraRadera
  3. Springer du i skor efter vilken färg de har eller hur bra dom är?

    /Patrik

    SvaraRadera